dilluns, 15 de març del 2010

El camí a casa


Aquest és un projecte plantejat de forma que havíem de buscar un camí molt familiar, com per exemple el camí de casa a l'escola o viceversa. Un cop sabies el camí que faries, havies de fer un autoretrat, que no havia de obligatòriament de la cara, podia ser dels peus o de qualsevol altre part del cos.

El meu camí era de l'escola a casa, però com havia de ser un camí que nosaltres coneixessim molt bé vaig decidir fer un camí que sempre faig, vagi on vagi. Aquest camí no es un altre que el camí del portal de casa meva a la meva porta. A l’autoretrat és veu que es el camí de l'escola a casa perquè hi ha elements que ho mostres com la motxilla.
Desprès també haviem de fer un autoretrat dibuixat, el que faig fer per aquest retrat va ser els meus peus caminant. Però degut a l'activitat amb el Howard aquest dibuix va acabar formant part de l'activitat proposta per ell, és a dir aquest autoretrat es va quedar enganxat al terra com part de la meva participació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada